Przesyłki kurierskie
Informacja dla pracowników Instytutu w sprawie nowej umowy na obsługę przesyłek kurierskich
Informacje o zasadach zlecania przesyłek kurierskich.
Pracownie naukowe/działy administracji zainteresowane pilną wysyłką przesyłki kurierskiej (dokumenty, próbki, urządzenia, materiały itp.) powinny zgłosić taką potrzebę e-mailem na adres kancelaria@nencki.edu.pl.
Zlecenie wyceny usługi transportowej wysyłane na adres kancelaria@nencki.edu.pl musi zawierać:
Termin wykonania usługi – przekazania przesyłki firmie kurierskiej za pośrednictwem Kancelarii, pokój 29
Adres odbiorcy (przesyłka z adresem wskazującym na obszar poza Unią Europejską wymaga obsługi celnej realizowanej przez GO! Express & Logistics, co wiąże się z dodatkowymi kosztami ujętymi w cenniku)
Informacja o szczególnych warunkach transportu (transport w suchym lodzie, transport schłodzony, transport w temperaturze pokojowej)
Liczba opakowań, waga oraz wymiary opakowań
Wartość przesyłki w celu dodatkowego ubezpieczenia lub standardowe ubezpieczenie w wysokości do 200 zł
Pracownia/źródło finansowania
Kancelaria przesyła do GO! Express & Logistics informacje przekazane przez osobę zamawiającą usługę kurierską w celu wyceny zlecenia.
Pilne zlecenia wymagające wysyłki w tym samym dniu będą realizowane pod warunkiem przesłania do Kancelarii informacji z punktu 2 do godziny 10:00.
Kancelaria do godziny 10:30 - za pośrednictwem platformy elektronicznej - prześle zapytanie do GO! Express & Logistics, wycena zostanie przesłana do Kancelarii przez GO! Express & Logistics do godziny 12:00. Kancelaria przekaże wycenę otrzymaną od GO! Express & Logistics osobie zamawiającej usługę kurierską do godziny 12:30.
Osoba zamawiający usługę kurierską musi niezwłocznie podjąć decyzję o akceptacji wyceny i przekazać ją do Kancelarii do godziny 12:50.
Na podstawie akceptacji zamawiającego usługę kurierską, Kancelaria wystawia zlecenie wykonania usługi firmie kurierskiej.
Zamówienie odbioru przesyłki przez GO! Express & Logistics przesyła Kancelaria do godziny 13:00, odbiór przesyłki przez GO! Express & Logistics nastąpi do godziny 14:30 z Kancelarii, pokój 29.
Rozliczenie usług kurierskich nastąpi na podstawie faktur wystawionych przez GO! Express & Logistics przesłanych w formie elektronicznej na adres faktury@nencki.edu.pl.
Pracownia/dział otrzyma tę fakturę do akceptacji w systemie EVO zgodnie z obowiązującym w Instytucie schematem obiegu dokumentów.
Umowa